Rozumiemy, jak ważna jest dla naszych klientów wysyłka premium, dlatego zawsze dokładamy starań, aby optymalizować system dostaw, zapewniając każdemu lepsze doświadczenie zakupowe w Tronsmart.

 

Przed dokonaniem zakupu zalecamy dokładne zapoznanie się z poniższą polityką wysyłki. Informacje te mogą być przydatne, jeśli chcesz wiedzieć, ile czasu zajmie dostawa lub wybrać preferowany termin dostawy bez opóźnień.

FAQ

  1. Jak długo trwa dostawa?

    7-10 dni roboczych.

    Uwaga: Czas dostawy produktów w przedsprzedaży zależy od daty ich przybycia.

     

  2. Do jakich krajów wysyłacie?

    Wysyłamy do większości krajów i regionów na całym świecie, a wkrótce postaramy się objąć wszystkie kraje i regiony.

  3. W jaki sposób zostanie wysłana moja przesyłka?

     Amazon pełni funkcję naszego partnera logistycznego w wysyłce produktów Tronsmart. Wybiorą przewoźnika, który według nich najlepiej sprawdzi się dla klientów.

     

  4. Zamówiłem więcej niż jeden produkt. Czy wszystkie zostaną dostarczone jednocześnie?

    Staramy się, aby wszystkie produkty dotarły w tym samym czasie. Czasem produkty mogą być wysyłane osobno, ponieważ zależy to od opcji wysyłki i rodzaju produktu. Po wysyłce produktu otrzymasz powiadomienie e-mail.



  5. Czy mogę zmienić adres dostawy po wysłaniu paczki?

    Niestety, nie możemy zmienić wysyłki, gdy produkt jest już w drodze. Możesz jednak anulować zamówienie w ciągu 60 minut i zamówić ponownie z poprawnym adresem.

    Uwaga:

    Jeśli klient anulował zamówienie po upływie 1 godziny od jego złożenia, ponosi koszty zwrotu.

    Jeśli klient podał błędny adres, a paczka zostanie utracona lub stanie się nieodzyskiwalna, klient ponosi odpowiedzialność za stratę. Tronsmart nie zastąpi zamówienia ani nie dokona zwrotu pieniędzy.



  6. Co zrobić, jeśli otrzymam inny produkt niż zamówiłem?

    Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem: support@tronsmart.com

Wysyłka i Dostawa

  •  Waga wysyłki podawana jest jako waga brutto.

  • Rzeczywisty czas dostawy może się różnić z powodu zmiennego czasu odprawy celnej, niekorzystnych warunków pogodowych, świąt państwowych lub innych sił wyższych. Jeśli nie otrzymałeś paczki w szacowanym czasie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem support@tronsmart.com.

  • Czasami może minąć 3-4 dni, zanim kurier zaktualizuje numer śledzenia i informacje o wysyłce w systemie. Jeśli informacje nie pojawią się na stronie kuriera, spróbuj ponownie po 24 godzinach.