Informacje o gwarancji

Tronsmart zapewnia łatwą, niezawodną i szybką obsługę dla wszystkich produktów objętych gwarancją.
Nasi dystrybutorzy, partnerzy, sprzedawcy i resellerzy powinni świadczyć obsługę posprzedażową bezpośrednio swoim klientom. Jeśli Twój produkt Tronsmart ma problem związany z gwarancją, powinieneś skontaktować się ze sprzedawcą, u którego dokonałeś zakupu. Należy dostarczyć wszystkie istotne informacje dotyczące zamówienia, takie jak: karty gwarancyjne, faktury, paragony itp.

 

Okres obowiązywania gwarancji Tronsmart

Linie produktowe Okres gwarancji (w miesiącach)
Linia produktów zasilających (ładowarki, powerbanki) 18
Linia produktów audio (głośniki Bluetooth, słuchawki, adaptery) 12
Linia produktów kablowych (kable, huby) 18
Linia produktów gamingowych (gamepady, klawiatury) 12
Inne (etui, podstawki biurkowe) 12

Możesz przedłużyć gwarancję nawet o 6 miesięcy na wybrane produkty, rejestrując je w naszym systemie rejestracji gwarancji. Więcej szczegółów na stronie: www.tronsmart.com/warranty-registration

Roszczenia gwarancyjne dotyczące usterek jakościowych

Tronsmart są objęte pełną gwarancją, liczoną od daty zakupu.
W przypadku roszczeń gwarancyjnych związanych z jakością, wadliwe produkty zostaną wymienione na fabrycznie odnowiony model o równorzędnej wartości (jeśli jest dostępny); w przeciwnym razie wysłany zostanie nowy produkt.

Gwarancja Tronsmart ograniczona jest do kraju zakupu. Polityka gwarancyjna traci ważność w przypadku produktów wywiezionych poza kraj, w którym zostały pierwotnie zakupione, lub wysłanych bezpośrednio z autoryzowanego zakupu online.

Okres gwarancji dla wszystkich produktów wymienionych w ramach reklamacji pozostaje taki sam, jak dla pierwotnie wadliwych urządzeń. Gwarancja traci ważność w przypadku pełnego zwrotu kosztów za produkt.

 

Przedłużona gwarancja

Zalecamy rejestrację produktów Tronsmart na stronie www.tronsmart.com/warranty-registration, aby uzyskać dodatkowe 6 miesięcy gwarancji.
Polityka przedłużonej gwarancji obejmuje wyłącznie linię produktów zasilających i audio (w tym ładowarki, powerbanki, kable, huby, głośniki Bluetooth, słuchawki i adaptery). Inne linie produktowe nie są objęte tą polityką.

Proces gwarancyjny

  •  Należy przedstawić wystarczający dowód zakupu.

  •  Należy podać opis wady w celu zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego.

  • W przypadku uszkodzenia produktu należy dostarczyć widoczny dowód (jeśli istnieje), wraz z numerem seryjnym produktu (jeśli jest dostępny).

  • Może być konieczne odesłanie przedmiotu w celu przeprowadzenia inspekcji jakościowej.

Ważny dowód zakupu

  • Numer zamówienia z zakupów online dokonanych u autoryzowanych sprzedawców Tronsmart.

  • Faktura sprzedaży.

  • Opatrzony datą paragon sprzedaży od autoryzowanego sprzedawcy Tronsmart.

Uwaga: w celu rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego może być wymagane więcej niż jedno potwierdzenie zakupu (np. potwierdzenie przelewu oraz adres, na który pierwotnie wysłano produkt).

 

Koszty wysyłki ponosi kupujący w następujących sytuacjach

  •  Zwrot produktów z innego powodu niż potwierdzona wada.

  •  Roszczenia gwarancyjne dotyczące produktów wywiezionych poza kraj pierwotnego zakupu.

  •  Zwrot produktów zgłoszonych jako wadliwe, które po kontroli jakości Tronsmart zostaną uznane za sprawne.

  • Zwrot wadliwych produktów w przesyłce międzynarodowej.

  • Koszty związane z nieautoryzowanymi zwrotami (tj. dokonanymi poza zatwierdzonym procesem gwarancyjnym).

Gwarancja nie obejmuje

  •  Produktów bez wystarczającego dowodu zakupu.

  • Zagubionych lub skradzionych produktów.

  • Przedmiotów, których okres gwarancyjny upłynął.

  • Problemów niezwiązanych z jakością (po 30 dniach od zakupu).

  • Darmowych produktów.

  •  Napraw realizowanych przez strony trzecie.

  •  Uszkodzeń pochodzących ze źródeł zewnętrznych.

  •  Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania produktów (w tym, między innymi: upadków, ekstremalnych temperatur, zalania wodą, nieprawidłowej obsługi urządzeń).

  •  Zakupów dokonanych u nieautoryzowanych sprzedawców.

Tronsmart nie ponosi odpowiedzialności za

  • Utratę danych wynikającą z użytkowania produktów Tronsmart.

  • Возврат личных вещей, отправленных в Tronsmart.