Slide 1 Heading 111
Slide 2 Heading
Slide 3 Heading
Slide 1 Heading 111
Slide 2 Heading
Slide 3 Heading
Zobowiązujemy się być Twoim zaufanym partnerem, dostarczając produkty wysokiej jakości w najniższej cenie oraz zapewniając obsługę i wygodę, na jakie zasługujesz. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, pomożemy Ci w wymianie, zwrocie lub naprawie. W przypadku otrzymania produktu, który Cię nie satysfakcjonuje, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta pod adresem e-mail: support@tronsmart.pl
Pod warunkiem, że produkty nie mają uszkodzeń spowodowanych przez człowieka, możemy dokonać zwrotu z dowolnego powodu w ciągu 30 dni od otrzymania produktów. Koszt przesyłki ponosi klient. Nasza polityka obowiązuje 30 dni. Po upływie 30 dni od otrzymania produktu niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.
Wymiana produktów (jeśli dotyczy)
Wymieniamy produkty tylko w przypadku wad lub uszkodzeń. Jeśli potrzebujesz wymiany na ten sam produkt, skontaktuj się z nami pod adresem support@tronsmart.com — chętnie pomożemy.
Przed zwrotem prosimy o kontakt mailowy w celu uzyskania adresu zwrotu.
E-mail: support@tronsmart.com
Nie możemy dokonać zwrotu w następujących sytuacjach:
1. Wysłanie produktów na niewłaściwy adres (w tym bezpośredni zwrot do miejsca wysyłki bez kontaktu z nami).
2. Wybór metody zwrotu za pobraniem.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, wyślemy wiadomość e-mail, aby potwierdzić jego odbiór. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, środki zostaną zwrócone automatycznie na Twoją kartę kredytową lub pierwotną metodę płatności w ciągu 7–10 dni roboczych.
Koszty wysyłki przy
zwrocieJesteś odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwracanego produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.
Wymiana produktów
Jeśli dokonujesz wymiany, wyślemy wybrany produkt po otrzymaniu zwracanego przedmiotu. Czas realizacji wymiany może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania. Przy zwrocie produktów o wartości powyżej 75 USD zaleca się wybór przesyłki z numerem śledzenia lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli nie otrzymamy zwracanego produktu.
Produkty w promocji (jeśli dotyczy)
Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnej cenie. Niestety produkty promocyjne nie podlegają zwrotowi.
Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową — może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem, ponieważ czasami przetwarzanie zwrotu zajmuje kilka dni. Jeśli mimo to nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem support@tronsmart.com
check_circle
check_circle
C3
What are you looking for?